Thursday, November 16, 2006

GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE



Bugün canım çalışmak istemiyor,geçmişi yad ediyorum.Dün gibi aklımda kalan anılardan biride biricik babaannemin köy evinde yakmak için fırsat kolladığım gaz lambaları.Şimdi ailemle yaşadığım evde sandık köşemizde yerlerini aldılar.Akşam eve giderek fotoğraflarınıda yayınlamış bulunmaktayım.Gördüğünüz üzere ısıtıcı borular arasında ve spotlar altında gaz lambaları hala güzelliğini koruyor.Sürekli süs olarak duruyor sanmayın ben kullanıyorum.Hatta ders çalışırken özellikle ışıkları kapatır ve gaz lambalarını yakardım.Şevk veriyor insana :)

Ben elektriksiz zamanları hatırlamıyorum ancak gaz lambalarının hükmünü kaybetmediği dönemleri biliyorum.Ve nasıl yandıklarını nasıl da insanın içini ısıttığını biliyorum.Günümüzde peteklerle evlerimizin her yeri ısınıyor da içimizi ısıtmakta zorlanıyoruz.İşte böyle zamanlarda arkadaşların hoş sohbetini de bulabilirsek gaz lambaları çok güzel ısıtıyor gönlümüzü.


Seyredilesi ışıklandırması ile hayallerinizi yaşayabileceğiniz ortamı hazırlıyor.Dalga dalda duvara yada yüzünüze vuran ateşin ışığını ve keyfini burdan anlatmam mümkün mü! Bunu yaşayanlar bilir ancak.
***

Arayan mevlasını da belasını da bulurmuş.Ben bir sürü gaz lambasını nasıl bulurum diye aranıp dururken internette bir adrese rastladım ve sizinlede paylaşayım dedim.İnceleyin bakalım belki size göre olanları da vardır.

http://www.kandildunyasi.com/catinfo.asp?cid=13

1 comment:

Unknown said...

SIKILDIK KANDİL GÖRMEKTEN YAAA :(